All I Want For Christams Is Martin!!

2007-12-30 / 13:25:22

Ska kolla in...

2007-12-30 / 13:19:56
De som ska hyra lägenheten efter mig kommer idag och ska kolla på lägneheten..
så man har fått städa undan lite =)

Kan ju inte se ut hur som helst...

Martin är och bygger kök... suck... Hoppas de är klara snart..

Julen

2007-12-27 / 19:42:02
Nu har julen gått sin väg förbi....
och vilken jul...
Nathalia var sjuk i krupp och feber...
Vi kunde inte åka till min familj för de låg i mag influensa... suck...
Men nu är lillan frisk igen... Så det blir jobb imorgon...

Och nu i helgen ska vi till min mamma och fira jul.. Ska inom min moster och lämna paket och få paket av dem..
ska bli kul...

Thalia

2007-12-23 / 10:32:50
Min underbara dotter =)

image82

Julpynt i mitt hus...

2007-12-23 / 10:30:29

image81

Här är min julgran.. liten och tjock... =)

Vardagsrummet i Nymö ÄR NU FÄRDIGT!!

2007-12-23 / 10:26:23
273746-78
Skepps golvet.. snyggt!! Var väldigt skepiskt till, men martin fick rätt!

273746-77
Tegelmuren och skorstenen... Snyggt.. Vi tog ju fram tegelmuren.. Var ju
gömd bakom väggen!!

273746-76
Bokhyllan blev snyggt Så ser man lite av tapeten med...

273746-75

vardagsrum2

vardagsrum1
Här kom några fler bilder... Rummet blev riktigt fint...

själafrid

2007-12-13 / 20:54:35

satt och tänkte över hur mycket Martin betyder för mig. Han har allt det som en kvinna vill ha i en kille.
Snäll, lojal, sexig (hihi), han finns där när man behöver honom och han stöttar mig i mina vardagliga problem, han älskar min dotter och hjälper mig me uppfostringen...

Utan Martin vore mitt liv väldigt tomt... Nathalia betyder oändligt mycket för mig och hon ger mycket glädje i mitt liv.. Men Martin fyller en del som hon aldri kan fylla... Man behöver ha nån att dela sitt liv med... Och det är Martin...

Martin min underbara kärlek....

core ryhtym

Mina älsklingar!!

Min familj

2007-12-11 / 21:33:00
Martin och jag hade en diskution för ett tag sedan.... Han berättade att han längtade efter barn när han träffade...
Men att min vilda lila energiknipe till dotter gjorde att han kan vänta ett par år innan vi skaffa barn..

Men efter den kommentaren om att han längtar efter barn.. fick min klocka verkligen att börja ticka...
hmm...

vi får se hur det blir med barn, inga under 2008 iallfall.... men under 2009.. mmm... det hade suttit fint..

psykologen

2007-12-11 / 21:15:47
usch ska dit imorgon, men nån gång ska man få prata ut...
har velat gå ett tag men man vill ju inte ge exet nått som kan stjälpa en i rätten...
men kvinnan på socialen sa att det inte kan stjälpa mig utan bara visar att jag tar ansvar
för mitt liv...

Ja snacka om att man börjar känna sig äldre och mognare.. har  ju fixat så man är med i facket och
akassa... Har man vekligen blivit så gammal?
Min dotter blir 3 år om ett halv år... Jag fattar inte det var inte länge sedan hon föddes. Jag ser henne fortfarande som min lilla bebis. Sedan chockar hon med att visa hur stor hon börjar blir...

Vart tar åren, tiden vägen?? Herre Gud det var ju inte länge sedan jag gick ut nian och var på avslutning fest på Strandhotellet... På den tiden hade man verkligen inte bekymmer. Fast de var stora då, men nu närman ser tillbaka..... ja.... ungdomen försvann snabbare än vad man trodde..

timanställd och las

2007-12-11 / 19:38:16

visst suger det att vara timanställd.... varför kan man inte bli fast anställd direkt...
Fast jag var hos facket idag och de sa att har man varit anställd i tre månader och jobbar kontinueligt, så måste de månadsanställ en och då får jag en lön på 17000 kr. mycket bättre... Sen får man tar del av lyxiga las dagar eftersom att när man är månads anställd så räknas hela månaden som las dagar, annars räknas bara de dagar som man är inne och jobbar!!!

Mr Bean

2007-12-08 / 21:11:22
Suck jag tycker inte om honom....

Snacka om en sälvlig serie....

Fast jul krubban är  ju lite roligt... hehe..

Men inget mer...

Om de verkligen hade funnits en sån människa, snälla skjut honom så han inte behöver leva på detta snea vis.

Självmord

2007-12-08 / 21:08:24
Asså jag fattar inte den svenska sjukvården... En 14 årig tjej åker in för överdos av mediciner..
Och hon får träffa en psykläkare som anser att hon bordes lägga in på BUP.
Men hon vill inte och de kan inte tvinga henne, för att varje människa har sin integritet.

Visst det är skit bra, men en 14 årig som försökt ta livet av sig!! Hallå det är ett rop på hjälp! Är det ingen som fattar det.. Ge henne rejäl vård istället för att skicka hem henne, vem säger att hon inte kommer försöka igen....

Nej staten är helt fel ute, de fattar ingeting tycker jag!! En 14 årig är inte mogen att bestäma över sig egen vård... Men skicka hem henne så hon kan ta livet av sig istället! Mycket bättre!

Sjukdom

2007-12-03 / 10:05:37
Förra helgen när jag hämtade min dotter hos sin pappa, så fick jag reda på att hon hade varit magsjuk under helgen.
På tisdags kvällen blev jag magsjuk, skit vad dåligt jag mådde under hela natten... Och min kropp var  helt slut i flera dagar, I går kväll, blev det martins tur... Snacka om att han har spytt och haf diarre... Tycker synd om honom... Så denna veckan blir det kanske inte så mycket jobb för min del... Nja först onsdag kan jag gå tillbaka till jobbet.. Dagis släpper inte in Talia försen Martin varit symtom fri i 48 timmar...
Man bara hoppas att man inte har smittat Martins mamma, för blir hon sjuk så kan det utlösa hennes blodsjukdom som hon kan dö av... Inte trevligt... Så det vill vi inte!!

Patric Tribo

2007-12-03 / 09:57:27

Vi var och firade att min svärfar fyllde 60 år i helgen... Vi var och åt file frossa på Patric Tribo.. Underbar go mat hade det, och priset tycker jag var okej... 189 kr per person och då får man äta hur mycket man vill..
Alla Martins syskon och deras respektive och barn var med, så vi var ett gäng, men det var jätte trevligt...

Hoppas att man kan gå ut och äta flera gånger på den restaurangen....