rockabilly

2011-03-20 / 10:31:59
tänkt att köpa en rockabilly klänning... vilken av dessa tycker ni är snyggast?



eller

förlovningsring

2011-03-20 / 10:30:29


Ja eftersom min gammla ring är alldeles flr stor för mig så har ajg beställt en provisorisk ring... kostar inte många kr.. det är bara så att jag får ha nått tills jag är färdig med min vikt... och har för minskat min andra... =)

alltid

2011-03-20 / 10:25:54
Ja jag är alltid så himlans dålig på att blogga...
men vet inte varför, känns som att man inte alltid har tid... har man tid över lägger man den på fajjan! haha....

Min svåger och tjej har gift sig, det var jätte trevligt... önskar verkligen att et kan bli min tur nån gång, men Martin är verkligen inte intreserad av att gifta sig.. Men man har ju börjat kolla in lite kyrkor och sånt hehe.. så man kan vara förbered.

Nej men ärligt talat för mig betyder det jätte mycket att gifta sig, det visar liksom att man vill samma sak här i världen. Och om Martin håller fast vid att han inte vill gifta sig så ja, då vet jag inte om det kommer att hålla detta förhållandet... Jag vill inte gifta mig nu, just nu... men om några år kanske, när man börjar närma sig tio år tillsammans... Har sagt till Martin att han har fram till den 1 januari 2016. Är vi inte gifta då så gå vi separata vägar... så vikitgt är det för mig att vara gift, annars kan man vara singel och träffas och knulla lite ibland bara, när lusten faller på..

Jag vill inte vara Sambo hela livet ut, det ger mig ingen säkerhet och inget annat heller... det är dessutom konstaterat att folk som gifter sig håller ihop mer än om man bara är sambo. Eftersom man har ett gemensamt mål med vart man vill i livet.

Som sagt så jag gjort en sleeve operation, och det går jätte bra... har gått ner 18 kilo idag  =) 82 kilo står jag på nu.. började på 100 kilo... Som stöst då vägde jag 105 kilo.. Men jag vill ner till 65 kilo så det är lite kvar.. haha

Sen kommer jag att fixa mina bröst och överflödet av skinnet... det blir ett måste....


Martin är på väg hem nu från Emelie och Paul, varit där i helgen och bland annat tattuerat sig... längtar eftersom honom... kunde inte hålla mig utan körde upp igår en sväng och hälsade på honom haha... älskar man nån så gör man det haha