Sex när man är gravid

2008-10-28 / 08:32:35
det tycker jag inte är några problem, speciellt nu när min sex lust
till och med har ökat..
Men Martin han backar lite... tycker att det känns konstigt eftersom han vet att det finns en bebis i
min mage, speciellt sedan han har känt h*n sparka...

suck... det är jobbigt att vara upphetsad utan att få nått...  jag får snart köpa något som jag kan lägga i hans
mat så han blir upphetsad.. hehe..

jul, spel och en massa annat

2008-10-24 / 14:25:35
idag har jag varit över allt och handlat.. Martin och jag har ju delat upp alla som vi ska handla till...
så behöver vi inte köpa alla klappar samtidigt... det är skönt för skulle man göra det skulle det blir väldigt
dyrt just den månaden. Men idag har jag handlat klappar till bland annat nathalia.. älskar att handla saker till henne..
men 1000 kr har vi kommit överens om, mer än det får inte henne julklappar kostar..

Sen köpte jag två olika jätte fina gravdekorationer, en till min pappa och en till martins farmor och farfar... jag ska bara måla dit lite glitter på vissa ställen så det blir ännu finare.. Ska sätta pappas dekoration imorgon när jag ska lämna
Nathalia till hennes pappa.. Jag missar ju Farsdag så det får blir denna helgen istället.

Köpte ett roligt spel också.. Absolut överens eller som hund och katt.. det kan vara väldigt roligt att spela då man spelar i par.. hehe..
Ska köpa lika par leka bäst.. ett annat roligt par spel där man sätter fokus på förhållandet... äslkar det spelet..

Nej det finns nog inte mer att skriva om just nu.. hejdå!