ullared

2008-05-31 / 15:45:24

Var i ullared igår med Marija, en arnetskompis...
Gud vad kul vi hade, och jag handlade en massa kläder till mig
nathalia, och lite till martin..

Hittade en massa billiga leksaker som jag köpte till nathalia som hon ska få i
födelsedags present.
Bland annat en trampe traktor med släp och en hel
pippi utstyrsel... haha den kommer hon att älskar...
6500 kr gick kalaset på!!!

promenera

2008-05-23 / 18:26:47
då har man börjat och promenera varje dag en halvtimme ungefär...
Jag har två olika vägar att gå den ena tar en halv timme och det är den jag går.

Sen finns den en annan som jag inte har gått ännu men den sträckan är nog dubbel så lång
så den tar nog ca en timme.

När jag har blivit varm i kläderna så kommer jag nog att ta den långa sträckan, men nu går det jätte bra med den
lilla för mig... Man måste ju börja någonstans.

Jag ska gå ner i vikt!!!! 35 kilo mindre på nått sätt!!

Lediga dagar?

2008-05-21 / 15:00:03

När man är ledig från jobbet
så borde man ju vara ledig eller hur??

Fast idag har jag tvättat den ena bilen, handla
speciall mat till min dotter.
Ätit lunch med min svägerska.
Och tvättat halv balkongen, måste tvätt av allt mögel
så man ska slipa och sedan lacka om den.
det tog 1 ½ timme att tvätt det jag gjorde, har inte tagti utsidan, jag är
höjdrädd och tänker inte stå på nån stege.

Usch, jag vill bli klar med balkongen idag, det är så tråkigt att skjuta på saker,
de blir aldrig färdiga.

Morsdag!

2008-05-19 / 14:35:15

Morsdag kommer upp nu snart.
Och jag har beställt ett par saker som present till mig
från Nathalia.

Hon är ju för liten ännu får att kunna ge mig nått.
Och idag kom saker med posten..
Gud så fina de var. Längtar till morsdag så jag kan
ha dem på mig!!

Här är bilderna på smyckena. Självklart är det smycken!

273746-127



273746-126273746-125

våra förlovningsringar

2008-05-19 / 14:31:57

Efter mycket om och men så fick vi våra förlovningsringar.
Men det blev inte de som vi hade
valt ut från början. Utan dessa!
273746-124
Visst är de jätte fina!!
Klart så fick jag den med diamant.

Inne i ringarna står det en viss sak på alviska.
Jag tänker inte avslöja vad det står
nått får  jag och min underbara älskare ha hemligt!!

Haha 

Trädgården

2008-05-09 / 07:58:47

Ja vi fick ett billass med matjord i helgen. Nisse kom
och körde ut det till oss med lastaren.
Så  vi fick beställa 2 lass till
för att det ska bli riktigt bra.

Vet inte om jag har skrivit om det innan men vi har gjort om
den gamla trädgården, gjort den större.
Tagit bort en del av häst hagen för att göra detta.
Så vi får fylla upp där hästarna har gått för att det ska bli jämnt och fint.

magoperation

2008-05-08 / 07:38:33

Jag har bestämt mig nu.
Jag ska operera min magsäck.

Och sedan lägga om hela min livsstil.
Det är det sista jag har att göra.

Funkar inte detta så
ger jag upp då får jag vara tjock!

ledsen

2008-05-08 / 07:25:12

Hoppet är försvunnet.
allt är så mörkt...

trodde verkligen att det skulle bli som jag
hoppades.
men icke.

Ska man eller ska man inte??
Jag vet inte.
Både vill och vill inte.

Vi får se vad som händer.

Men är fruktansvärt ledsen över det som har hänt.

hoppas

2008-05-05 / 14:14:20

Jag hoppas så oändligt mycket. denna helgen får jag svar!
Hoppas det är ja!