firma fest

2009-06-26 / 14:11:52
ja det ka martin på idag.. så jag ska hämta honom ikväll när han ringer och säger att han vill hem..
hoppas han är lagolm full och kåt hehehe...

en tjejkompis till mig frågade om det stämde med rödhåriga killar att de är hmm... bra i sängen.. hehe
ska ju inte gå in på några detaljer menvi har det riktigt härligt minsan... hehehe
så det ska bli kulnär han kommer hem..

Nathalia åker till sin pappa idag.. sen hämtar jag henne på söndag och sedan ska jag ha henne länge i sommar..det ska blir kul..

handlat

2009-06-25 / 19:53:14
ja var inne i stan med ungarna och handlade lite..
lite sommar kläder till mig plus joggin skor.. ska börja och springa..
sen fick nathalia en ny baddräkt, det behövde hon.. och isabell fick en pyjamas..

har fått en tid till kiroprakten den 13 juli, tänkte han ska få kolla min rygg se hur det ser ut igentligen..

Snart ska jag ha nathalia hos mig i fera veckor. det ska bli så kul.. ska åka till tomelilla och skånes djurpark..
kanske eventuellt en tur upp till liseberg..

vad mer kan jag berätta om.. hmm.. jo funderar över nathalias födelsedag och vad vi ska hitta på..

denna dag

2009-06-21 / 18:54:17
ja fick klippt gräsmattan idag.. äntligen jätte skönt att det blev gjort..
ska ta och kratta ihop allt gräs.. annars blir det fulamärken på gräsmattan som inte försvinner..

hämtade hem nathalia idag.. skönt har saknat henne så...fast som vanlig så hade hon ätit precis när vi
kom.. ja menar hon äter ju ingen kväll mat för hon är ju inte hungrig..
sen blir det ingen mat förren till morgonen när det blir frukost..
men men det är skönt att ha henne hemma.. nästa helg ska hon till sin pappa igen.. sen ska jag ha henne i nästan 7
veckor eller nått sånt.. 6 ½ kanske det var...

Letar efter en studsmatta som är billig att köpa.. hade varit kul för barnen att ha.. man får söka på..

säljer lite barnkläder nu på tradera.. behöver bli av med en del.. jag menar man inte spara på allt.. och det är synd att
slänga eller skänka bort.. när man kan tjäna en liten peng..

igår

2009-06-18 / 08:28:51

gjorde jag en hel del här hemma... skönt att fått gort lite ute i trädgården.. det behövs..
har ju sågat ner häcken så jag ska fixa iordning rabatterna så det blir riktigt fint där =)

var med isabell på bvc igår med... 6150 g och 61 cm lång.. trodde faktist att hon skulle ha växt ner..
ja hon växer väl på.. men hon ligger lite under kurvan vad gäller vikten och lite på längden...
men men.. alla barn kan ju inte vara tjocka haha.. om man ser på hennes lår så kan man tro att hon väger 10 kilo.. hehe

nej idag ska jag försöka få städa lite i bilen och ev.. fixa lite i rabetterna.. om det inte börja regna för mycket.. sedan tänkte jag handla och åka till svärmor och hälsa på.. efter lunch isåfall..

ha det bra idag på er!!

träning

2009-06-16 / 10:34:46
nu har jag verkligen kommit igång med träningen..
tränar 4 dagar i veckan.. olika sorters pass på friskis och svettis...
och jag känner hur min kropp orkar lite mer varje gång.. =)

igår körde jag för första gången ett tufft pass ki-box på 90 min..
skit trodde att jag skulle dö.. men jag klarade mig igenom det med nöd och näppe..

kommer snart att börja på viktväktarna med.. i slutet av denna månaden.. ska också köpa rejäla
skor som jag kan ha när jag ska ut och gå eller jogga/springa..

10 kilo vill jag gå ner till slutet av augusti... och jag ska försöka, verkligen.. måste bara fixa mig jävla
socker sug.. visst kan man äta vad man vill bara man gör av med kallorierna.. men det är ju lite bättre
om man kan sänka sitt kalori intag =) ikväll är det bqas och aerobics.. ska bli kul.. fast jag har problem med
att få armarna och benen gör vad de ska.. jag är dålig på hjärn jympa tydligen.. haha