Trött

2011-11-09 / 14:29:28
ja det kan man väl säga att jag och med tanke på att jag inte kan sova på nätterna
så är det skit..

Varför kan jag inte sova, vem fan vet!!! jag kommer inte till ro iallafall och det börjar blir skit  jobbigt... men imorgon ska jag till doktorn så jag hoppas att han kommer skriva ut piller till mig.. behöver piller..

Min lägenhet

2011-11-08 / 08:02:55
Tänkte jag lägger in lite bilder på min fina lägenhet =))



Min lilla toalett.



Köket/Vardagsrum


Vardagsrum


Vardagsrum/entre


Ingång bankvalvet


Bankvalv


Bankvalv


Sovrum 1


Sovrum 2


Stora Toalett/badrum


Stora Taolett/badrum


Sovrum 3


Hall


Kök


Kök


Biljetter skaffade

2011-11-07 / 18:12:06


Har en extra med =) Får se vem som följer med mig......

mums

2011-11-07 / 11:26:02
ja det är allt jag kan säga nu mums mums mums..

jag vet inte vad jag ska göra .. hihi

gud denna dileman =)

Criminal minds

2011-11-07 / 09:30:14
hmm tror jag ska börja ladda hem lite avsnitt nu med criminal minds...
börjar bli sugen att se de nya avsnitten.. hmmmm
hur många säsonger finns det nu?

behöver du gömma din älskare?

2011-11-06 / 19:43:24
när din partner kommer hem är detta sängen för dig haha

11 november

2011-11-05 / 19:41:14
Japp den 11 november smäller det =))

Då ska jag åka:



Hehehe, men en del goa vänner...
Ska hämta Fritte i Halmstad, sen kör vi till Smålandsstena och byter bil och förare =) Sen dra vi upp till stockholm sover där till fredag kväll, då båten går, sen 24 timmars party!! yes

ska ta lite bilder på det jag ska ha på mig, velar lite... hmmm.. vill vara snygg och sexig, vill att killar ska ragga på mig =)

detta känns som mig

2011-11-05 / 19:37:10
Det är nu som livet är mitt
Jag har fått en stund här på jorden
Och min längtan har fört mig hit
Det jag saknat och det jag fått

Det är ändå vägen jag valt
Min förtröstan långt bortom orden
Som har visat en liten bit
Av den himmel jag aldrig nått

Jag vill känna att jag lever
All den tid jag har
Ska jag leva som jag vill
Jag vill känna att jag lever
Veta att jag räcker till

Jag har aldrig glömt vem jag var
Jag har bara låtit det sova
Kanske hade jag inget val
Bara viljan att finnas kvar

Jag vill leva lycklig för att jag är jag
Kunna vara stark och fri
Se hur natten går mot dag
Jag är här och mitt liv är bara mitt
Och den himmel jag trodde fanns
Ska jag hitta där nånstans

Jag vill känna att jag levt mitt liv