30 dagar

2010-10-04 / 08:46:58
japp ikväll tar jag mina sista två tabletter från "30 dagar"
och får jag lova att säga att de har funkat.. =) jag har minskat i omkrets... tyckte väl inte att de tog hungern speciellt bra men men... gått ner två - tre storlekar i byxor =) yes..
Jag kommer köpa hem dessa fler gånger kan ni tro.. men nu har jag super äpplevinäger och nån slim sak som måste knappras upp =)

få hoppas de funkar lika bra... =) jag kommer återkomma med resultatet sen efter varje "kur" =)
mitt mål är att jag ska ha gått ner till 90 kilo till nyår =) så de ska man väl kunna lyckas med.. det är tufft att låta bli att äta och ibland misslyckas jag och trycker i mig jätte mycket mat...
som i lördags.. åt och åt och åt till slut fick jag gå och spy för maten stod mig långt upp i halsen =(
där lärde man sig en hård läxa... ät med måtta.. och nu tar jag nya tag igen =))

Ge aldrig upp!!

Go Carlie!!

Idag ska jag till familjerätten och försöka ordna ett umgängeskontrakt på varannan vecka tills nathalia börjar skolan.. vi får se hur det går =) hoppas på det bästa!!

Och jag ska dessutom provköra min nya tvilling vagn.. yes!! köpte den igår på näsums bytaredag för 552 kr... billig och mycket fin dessutom.. är helnöjd...
nej nu måste jag springa ska mata den lilla och klä på ungarna sen iväg till dagis =)