nu är man

2008-03-13 / 19:45:28

boende i nymö..
körde det viktigaste jag behövde för att kunna bo här ute nu...
jätte kul.. fast jag blir ensam inatt....

Men nu är det inte mycket kvar i lägenheten.. kan kanske till och med börja städa lite denna helgen..

Fast det bloir nog en runda til tippen först =)

hehe

nej nu ska jag nog sova...

elektriken...

2008-03-13 / 19:34:19
var här idag och fixade flera saker till oss i nymö...
fixade faserna till ungen och spishällen, den förra elektriken hade bara satt en fas till spishällen
så det var ju inte kostigt att proppen gick när man använde alla fyra plattor...

Sedan satte han dit en strömbrytare till tvätt maskinen och installerade tvätt maskinen också..
Så nu funkar den tror jag iallafall.. ska prov köra den imorgon..
'Bränner ut ungen idag...

Sedan fixade han telefon jacken alla tre.. två på ovanvåningen och ett i hallen där nere.. satte också dit ett extra uttag brevid jacket så man kan ha en sladdlös telefon i hallen.., det var lite långt till det andra jacket..

ja sedan hann han inte mycket mer...  och då hade han varit här i 8 timmar...
Ska hit nästa vecka och fixa ett elelment till badrummet på ovan våningen... Det drar riktigt kallt där... synd att martin aldrig satte golv värme hade gjort jätte mycket...

veinge

2008-03-12 / 20:06:39

Tog mig en sväng till veinge igår.
Åkte hem till en tjej kompis som jag inte hade träffat på 1 år nästan

Talia följde givetivs med.. Vi hade jätte roligt, om min vännina och hennes
mamma hade inte träffat talia heller på jätte länge och tyckte att
hon hade vuxit jätte mycket och var jätte duktigt.

Efter att talia hade lagt sig, så tog jag och min vännina ett pat glas vin och snacka
lite om det goda tiderna och lite onda sker..
Men allt som allt så hade vi jätte kul...

Får ser när man får tid att åka dit nästa gång,,,

2008-02-29

2008-03-04 / 18:24:15
Då friade jag till Martin och han sa ja!
Ringarna hade vi titta lite smått på innan och dessa har vi valt.

273746-123

Så nu är de beställda och det är bara att vänta tills de kommer =)!


Min underbara sambo och fästman! --->
273746-122

... på dig!!

Flyttning

2008-03-03 / 13:58:59

Denna helgen har varit ja vad ska man säga.
Otrolig!
Har flyttat i stort sätt allt som bara går att flytta. Så man slipper
ha så mycket att flytta när det väl är dags.
Vilket det är om knappt två veckor.
Har bestämt att jag flyttar ca två veckor innan så man hinner städa
rejält. Inte kul att göra allt på en helg, ni som ha flyttat vet det!!

Annars så var jag ute på en fest i helgen hos en vännina och vi var
ett helt gäng som gick ner till brassan. Det var kul förutom att den
ful äldre gubben tog tag i mig bakifrån och tafsade på mina
bröst. Usch, synd att man inte smällde till honom. Annars var det
en lyckad kväll.

Hämtade mig dotter hos hennes pappa igår, och det gick jätte bra.
Fick då se hans nya lägenhet. Ja inte hela men halle och typ vardagsrummet.
Han bor i en två, och Talia har fått sovrummet. Visst det är
jätte snällt av honom. Men han har henne 4 dagar i månaden.
Lite extremt kanske. Han sover då på en bäddsoffa i
vardagsrummet. Men men  vi alla gör det som
känns bäst för oss!

Annars tror jag inte att det hände speciellt mycket i helgen.
Jo opps, jag glömde ta foto på Talias rum... suck..
Lovar att försöka fixa den innan helgen... eller under helgen
hehe!