Fantomen på Operan

2007-09-26 / 21:58:07
Köpte filmen idag... Den är helt underbar.. jag bara älskar den.. brukar gråta när jag ser den.. varje gång.. När man inte har ungar eller djur springade runt benen.. då kan man inte komma i rätt stämningsläge... =)

Ni som inte sett den.. GÖR DET!! Vet att det är en musikal men den är SUPERB!!!

Think of me

2007-09-26 / 21:46:56
Think of me
Think of me fondly when we've said goodbye
Remember me once in a while, please promise me you'll try

When you find that once again you long to take your heart back and be free
If you ever find a moment spare a thought for me.

We never said our love was evergreen
Or as unchanging as the sea.
But if you can still remember
Stop and think of me.

Think of all the things we've shared and seen,
Don't think about the way things might have been.

Think of me,
Think of me waking, silent and resigned.
Imagine me
Trying too hard to put you from my mind.
Recall those days, look back on all those times,
Think of the things we'll never do.
There will never be a day when I won't think of you!

Flowers fade, The fruits of summer fade,
They have their seasons, so do we.
But please promise me that sometimes
You will think...
Of me!

Mika

2007-09-26 / 21:32:42

MIKA Lyrics

i want to talk to you
(the last time we talked mr smith you reduced me to tears i promise you it wont happen again)
do i attract you?
do i repulse you with my queasy smile?
am i too dirty?
am i too flirty?
do i like what you like? i could be wholesome
i could be loathsome
i guess im a little bit shy
why dont you like me?
why dont you like me?
without making me try?

I tried to be like grace kelly(mmm)
but all her looks were to sad(uhhh)
so i tried a little freddy(MMMM)
ive gone identity mad!!

i could be brown
i could be blue
i could be violet sky
i could be hurtful
i could be purple
i could be anything you like
gotta be green
gotta be mean
gotta be everything more
why dont you like me?
why dont you like me?
why dont you walk out the door?
(getting angry doesn't solve anything)
how can i help it?
how can i help it?
how can i help what you think?
hello my baby
hello my baby
putting my life on the brink
why dont you like me?
why dont you like me?
why dont you like yourself?
should i bend over?
should i look older?
just to be put on the shelf?

i tried to be like grace kelly(mmm)
but all her looks were to sad(uhh)
so i tried a little freddie(MMMM)
iv gone identity mad!!

i could be brown
i could be blue
i could be violet sky
i could hurtful
i could be purple
i could be anything you like
gotta be green
gotta be mean
gotta be everything more

why don't you like me
why don't you like me
walk out the door!

say what you want to satisfy yourself hey!
but you only want,what everybody else says you should want, you want.

i could be brown
i could be blue
i could be violet sky
i could hurtful
i could be purple
i could be anything you like
gotta be green
gotta be mean
gotta be everything more
why don't you like me why don't you like me
walk out the door

i could be brown
i could be blue
i could be violet sky
i could hurtful
i could be purple
i could be anything you like
gotta be green
gotta be mean
gotta be everything more
why don't you like me why don't you like me
walk out the door
ooo000o0o0o0ooooahh humphrey we're leaving!
kachinga!

All I ask of you

2007-09-26 / 21:26:34

No more talk of darkness
Forget these wide-eyed fears
I'm here, nothing can harm you
My words will warm and calm you

Let me be your freedom
Let daylight dry your tears
I'm here, with you, beside you
To guard you and to guide you


Say you'll love me every waking moment
Turn my head with talk of summer time
Say you need me with you now and always
Promise me that all you say is true
That's all I ask of you


Let me be your shelter
Let me be your light
You're safe, no one will find you
Your fears are far behind you


All I want is freedom
A world with no more night
And you, always beside me
To hold me and to hide me

Then say you'll share with me one love, one lifetime
Let me lead you from your solitude
Say you need me with you here, beside you
Anywhere you go, let me go too

 that's all I ask of you

Say you'll share with me one love, one lifetime
Say the word and I will follow you
Share each day with me, each night, each morning
Say you love me

You know I do
Love me, that's all I ask of you.
Anywhere you go, let me go too
Love me, that's all I ask of you

sagan om isfolket

2007-09-24 / 16:18:00
Idag har jag äntligen fått hem hela serien med sagan om isfolket.. så ikväll kommer jag att börja läsa =) Om jag har lust.. =)

ensamhet

2007-09-24 / 16:11:30
nu har Martin åkt till Jönköping... Kommer inte hem förren på torsdag kväll...suck hur ska en kvinna klara sig utan något manligt i sängen =)

playstation

2007-09-19 / 19:00:57
ååhh.... ni skulle bara se.. Martin och Nathalia sitter och spela spel.. bil spel... hahah Nathalia kör hahaha ni skulle bara se det...

jobb intervjuer...

2007-09-14 / 11:17:24
.. suck.. börjar tröttna att gå på dem.. har varit på typ 6 stycken de sista två veckorna...  men det ska väl ge resultat snart tycker man...

Isfolket

2007-09-14 / 11:14:42
Jippi nu har jag eller Martin köpt hela Sagan om isfolket till mmig!!

Jag hoppas att jag får den i början av nästan veckan.. Jobbar inte mycket så jag har tid att läsa!!!

47 stycken böcker..... yeah!

negativa känslor

2007-09-14 / 07:35:57
ska ner till socialen snart... usch.. nervös... snacka om att detta tycker jag är jobbigt... det känns alltid som att de ser ner på en..

Om en vecka så ska jag upp i tingsrätten... Hoppas Martin följer med, jag vill inte köra själv...

Om lite mer än en vecka kommer Martin att åka iväg till Jönköping och jobba på Ikea igen.. Suck.. Då blir han borta hela veckodagarna men är hemma på helgen... Snacka om att jag kommer att snacka honom...

svullen

2007-09-14 / 07:28:20
Har känt mig svullen nu i ett par dagar.. så jag tänkte att det var dags att kolla upp biverkningarna på min spiral... Så här stog det i fass...

Mycket vanliga (förekommer hos fler än 1 av 10 användare): Förändringar i blödningsmönstret såsom stänkblödning, kortare eller längre menstruationsperioder, oregelbundna blödningar, rikliga blödningar, förlängt intervall mellan blödningarna eller inga blödningar alls. Äggstockscystor som som kan försvinna spontant.


Vanliga (förekommer hos fler än 1 av 100 användare): Vätskeansamling, viktökning, nedstämdhet, nervositet, humörsvängningar, huvudvärk, magont, smärta i underlivet, illamående, akne, ryggvärk, menstruationssmärtor, flytningar, inflammation i slidan, smärta eller spänningar i brösten och utstötning av Levonova från livmodern.

Och det mest stämmer på mig.... Suck.. Jaja jag håller ut till slutet av året.. Tycker jag inte att det blir bättre så kommer jag att ta ut den... Visst det bästa med spiralen är att min mens har försvunnit.. och jag vill ju inte gärna ha tillbaka den... Men hällre mens än en massa vätskeansmlingar och viktuppgång... suck... suck...

sunrise aveneue - fariytale gone bad...

2007-09-13 / 15:50:07


Just love it!!!

sd - vilket skit parti

2007-09-13 / 14:54:05
Usch.. läste precis tidningen idag... "Sd vill inte ta emot ensama fltktingbarn"
Tycker att de är förfärligt det som står i tidingen... Vem vill inte hjäpa barn!! Vad har de gjort för fel?? Det är inte hela tjocka släkten som ska komma hit, utanföräldra lösa barn utan nån framtid...

Jag som mamma blir mycket upprörd över detta... Barn blir som man formar dem ( visst finns det undantag, men det finns de överallt)  Men barn som får stöd och kärlek brukar växa upp till duktiga medborgare som följer sin plikt...  

Nazitser och rasister kan dra dit pepparn växer.. Medmänsklighet är mycket viktigt, det är det som sklijer oss från djuren... (Fast de kan till och med hjälpa nån annan ras) Usch jag hoppas att sd aldrig kommer till makten, då flyttar jag utomlands!!

patrask j-vlar

2007-09-10 / 12:32:08
Imorses ringde martin och berättade att när han väntade på sin bror så upptäckte han att nån hade brötit upp mitt tank lock och slangat benin..

Hmm... soc-fall idioter... eller j-vla knarkare... Köp er egen besin ta mig som jag har slitit ihop själv för små pengar som man får från sitt jobb...

Jaja.. köra mindre.. för jag tänker inte tanka bilen förren efter den 17:de.... Jäkla patrask!!

Dansskor

2007-09-07 / 21:11:55
273746-64
Undersidan!!
273746-63

Hittade ett par fina dansskor på tradera.. Martin ska köpa den till mig.. så bli det lättare att göra min träning... Men jag måste träna varje kväll... Och det ska jag göra varje kväll jag vill gå ner i vikt..

Träningspass

2007-09-07 / 21:06:01
kl 20.00 så började jag mitt tränings pass.. Den finns 4 delar uppvärmning, träning1, träning 2, nedvärmning...

fast jag hoppade över träning 1.. den är så jävla jobbig... Men när jag var färdig så rann svetten av mig... Joda varje kväll med sån här träning så ska jag nog kunna gå ner i vikt inom 1 år... Fan man börjar bli stel i kroppen... Fast det är skönt att man äntligen gör nått som man tycker om...

Om ett par dagar kommer jag nog kunna rutinerna rätt så bra.. nu blir man så förvirrad och gör fel tycker jag...

menmen... jag uppdatera mig snart...

feber

2007-09-07 / 16:05:13
de ringde från dagis nu vid tre och säger att nathalia har feber 38,5 grader...
Så ikväll ska hon få ta det lugnt och äta och dricka gott..

pannkaka och till efterrätt äpplekaka med vaniljglass... go saft att dricka...  Fast hon kommer vara gnällig så ska jag ha större tålamod... När man är sjuk får man vara gnällig....

hoppas min lilla gumma blir bättre fort...

jippi....

2007-09-07 / 08:30:47
... har precis sålt min första vara på tradera... vad kul.... Har bara lagt ut en massa böcker än så länge =) men vem vet man kanske säljer nått mer.. hehe

Så gullig man kan vara

2007-09-07 / 08:22:49
Saknar dig jätte mycket.
O du får gärna krama mig hela natten.

puss puss saknar dig jätte mycket.
Ska ta o sova nu o drömma om dig min ängel.
Puss o kram älskar dig

Du är underbar vet du det
skönt  att du hittade mig
du är BÄST.
Puss o en stor KRAM

Ligger i min säng o tänker på hur underbar du är.
Känner mig glad o älskad i din närhet.
Så nu ska jag sova o jag hoppas att jag kommer drömma om dig.
puss puss

puss puss puss puss
puss puss puss puss
puss puss puss puss
puss puss puss puss
puss puss puss puss
puss puss puss min
älskling älskar dig av hela mitt hjärta

Så här gullig kan ens kille vara... Det är synd bara att man träffas varje dag så blir det inteså mycket såna här sms. Nu ska han snart åka iväg... Tråkigt och lite ensamt kommer det bli men Då kanske man får lite fler såna här sms att lägga i hjärtat och vårda..

Dikt

2007-09-07 / 08:09:42
du Martin min Martin
du ger mig frid
ger migallt det där som jag bara kunde drömma om
i ett liv där lögn och svek är vardagsmat
finns du där med din öppna trygga famn
håller om mig hårt
visar att ljuset finns här med dig
jag är aldrig ensam nu när jag har dig
va min kärlek
va en del av mitt liv

Tvätt

2007-09-06 / 10:11:16
Usch vad mycket tvätt man har... Suck... Alla säng kläder och badrums mattor som man ska tvätt med jämna mellanrum...  Jaha det är väl bara att gå ner och kolla tvätt tiderna... hm... Vem orkar

Cirkus

2007-09-06 / 10:08:43
Jag och Nathalia och Susanne gick på tivoli fär ett tag sedan.. Nathalia tyckte att det var jätte roligt... Det gjorde jag med.. Det får man gå fler gånger på...
273746-57
Utanför cirkusen.. Nathalia ville springa förbi alla och gå in direkt.. funkar ju inte sa vi men men...

273746-60
I pausen fick man ju ta och äta en liten glass... Hmm gott...

273746-59
Så här satt Nathalia nästan hela tiden... Hon var helt förundrad... Speciellt när det kom djur upp på scen...

273746-61
Här väntar jag och Nathalia på.. ja just det....

273746-62
Ja just det att få rida på en kamel... Ni skulle sett hur hon skrattade.. Undrar
hur det känns att rida på en kamel... Jag vågade mig inte upp.. hur hade det
sett ut!! hahaha