äntligen

2011-04-29 / 08:34:12
jag och min älskling har löst allt som vi hade bekymmer med!

Och nu börjar en ny början och vi är som nykära igen... helt underbart..

Martin du är mitt allt, utan dig är jag inte hel, det finns ingen annan än dig!!

Älskar dig!

huset

2011-04-23 / 13:04:01

martin blev utskickad idag för att regla upp det sista på golvet i utbyggnaden, och det är snart klart nu.. 15 min till..
sen ska han fylla i grunden med jord... och sen ska han väl få vila om det inte är jätte mycket tid
kvar hahaha..

Annars får han börja isolera golvet också idag.. hehe låter kanske tufft, men han ska ibäg på resejobb i 1 och en halv vecka, åker på tisdag, så han får jobba nu och sedan får han helt lugnt när han är iväg..

inga ungar inget hus inget ting...

Och man blir så himlans glad av att se att det händer rejäla saker nu... =) det är helt underbart...
En heldag för Martin där ute och det är en stor förändring =)

Helt underbar är han!!

hjörnared och påsk

2011-04-22 / 20:09:03
Jag igår åkte jag upp till Laholm skulle ut i hjörnared och tälta och dricka och umgås gott..

Och det var jätte trevligt, träffade väldigt trevliga människor.. Lärde känna tre nya underbara människor!! det är sånna som man verkligen vill lära känna..

Här kommer lite bilder =)


Tomas Ludentuss!!



Mitt tält jag och zoffe slaggade här..



Underbara Hjörnared

Sedan var det dags för lite påskmiddag med Martins familj




förhållande

2011-04-20 / 15:37:11
ja vad ska man säga... ibland känns det som att alla runt omkring en är kär och galna... och deras liv går framåt..  medans mit står så fint stilla och stampa på samma ställe...
kommer ingenstans.. mer än bakåt vid vissa tidfällen..

Vad ska man göra när personen man har ett förhållande med, är fullkomligt nöjd men hur förhållandet är.. medan ens själv känner att det är för lite? Att man vill ha mer?
Men man vill ABSOLUT inte byta partner.... Vad ska man göra...

Låter konstigt säkert men det struntar jag i, för jag känner mig inte komplett om jag inte får gifta mig med min underbara kille... jag vill gifta mig för då blir vi en hel komplett familj... knasigt jag vet...

Vad ska jag göra?? Det blir och ta en väääldigt lååång fundering...

äntligen

2011-04-20 / 15:26:08
ja nu är det dags att sätta igång med husbygget igen.. blir att piska gubben som fan...

igår fick han vara ute och gräva ner rören som ska leda vattnet bort från huset.. så det är klart.

idag ska emil komma och köra fram jorden till huset, så det blir lättare att fylla igen grunden, både invändigt och utvändigt... Jag har köpt reglar och golv spånskivor med idag.. känns så jävla kul att man är igång igen.. finns inget roligare...

har en tanke att i slutet av maj ska jag bjuda hit lite vänner, och bjuda på grillning och god dricka, som tack för det, ska de hjälpa oss att måla =) visst funkar det jätte bra.. (hihi)

hoppas att martin ska hinna regla upp allt och isolera och lägga golvet.. för har man gjort det så kan man flytta ytterdörren och fönstret i köket... och såga upp valvet... och då känner man verkligen att man har kommit nånstans.. åååååå jag längtar =)