Systrar

2007-10-15 / 18:33:37

Min mamma ringde igår och undrade om Emma (min syster) kunde få bo hos mig. Tydligen var detta Emmas egen önskning... Hade ett långt samtal med henne och vi kom överens om att hon ska gå ut åtta och ta sin konfirmation. Och sen till hösten kan hon få flytta in hos mig och Martin.

Men hon måste följa mina och Martins regler.... Vilket inte kommer bli lätt...

Varför blir det så här?? Fel uppväxt? För mycket frihet? Inte konsekventa föräldrar? Skilsmässa? Styvföräldrar? Bråkande syskon? Vänner? Skolan? Jag tror att allt har lite med sakerna att göra...
Men huvudsaken är att Jocke och Emma bråka, mamma kan inte skilja dem åt, eller emma gå på upp på sitt rum medans jocke nja han får tas med våld, vilket blir bosse så är igång, då är de vänner som inte tål bosse.. suck...
Äsch det är så mycket att jag inte orka skriva allt...

Emma behöver mogna och lugna sina tonårskänslor... Hon och Jocke kan bete sig riktigt illa mot mamma och jag förstår att Bosse går i mellan, hade varit mina ungar, nja vi ska nog inte säga vad jag hade gjort, men min lilla mamma borde morska upp sig och ta tag i sin små barn... eller ungdomar...

sms

2007-10-15 / 18:16:24
25/09/07
Saknar dig, älskar dig. Tack för allt, du är det bästa som hänt mig.
Kanske inte visar det men jag är sådan. Puss o kram lilla kära du.

02/10/07
Sov gott min älskling älskar dig av hela mitt hjärta puss o kram

MTV
Jajamen! bättre blir det inte. Vilket kärlekspar! Martin vet om att du älskar honom.
Du är tjejen han älskar.

bråk som vanligt

2007-10-13 / 21:52:16
suck.. kom hem nu ikväll, hade ju glömt mobilen hemma därför hade jag missat att Nathalias pappa hade skrivit till mig... Och gissa vad han skrev!!!

Varför har nathalia för liten jacka, ingen mössa eller vantar?? Eh... jackan är storlek 98 och hon har storlek 90/92 i kläder.. den är inte för liten!! Och mössa lämnade jag med förra gången han hade henne och den fik jag inte tillbaka!! Så då har han en mössa... Visst inga vantar skickade jag med de glömde jag på dagis... ber om ursäkt..

Man alltså hallå!!! Hur korkad får man bli.... Suck Martin sa att det skulle bli krångel med kläderna och de visste jag med.. Men man blir ju trött på allt!!! Varför bråka, ska prata med socialen på måndag, be om råd och hjälp på vilket sätt som är bäst att hantera dessa situationer som uppstår!!

Nattis i badrock

2007-10-09 / 20:59:19
273746-68

273746-67


nattis i badrock

Min underbara dotter med badrock och badhandduk som hon fått av Otta

rolig historia

2007-10-09 / 18:13:57
Frun låg o knullade med en dvärg när mannen kom hem o överraskade dom.
- Va fan skulle inte du sluta upp med att vara otrogen?
Frun - Men du ser väl för fan att jag håller  på att trappa ner.

DEXTER

2007-10-09 / 14:18:45
Tittade på tv igår kväll och då kom ett avsnitt från serien Dexter... Handlar om en kille som jobbar inom polisen men är en seriemödare.. Men vad jag förstog det som så mördar han bara människor som är "onda" brottslingar...
Skit bra avsnitt och jag längtar tills jag har boxen och kan se hela serien.. Verkligen annorlunda tänkt och "sjukt" bra.. =) 10++++ får den!!

dexter

JULKLAPPS LISTA

2007-10-09 / 14:11:02
DETTA ÖNSKAR JAG MIG I JULKLAPP

DEXTER SÄSONG 1

DR HOUSE SÄSONG 2

DR HOUSE SÄSONG 3

SÅ FAMILJA NU VET NI DETTA!!

kamin

2007-10-02 / 19:43:31
har spanat in en elkamin  på cheapy ska åka och titta på den imorgon om jag tycker den passa och den är fin ska jag köpa den...   Hoppas den passa då har vi allt till vardagsrummet nja inte taperter eller golv hehe men det kommer ska nog beställa taperter till helgen... jääääj.... och vi ska måla m.m. det går framåt nu...

Saknaden

2007-10-02 / 19:30:15
Ett mörkt hål inom mig
det svider och bränner
håller på att uppsluka mig inifrån

Ensam kvar i en utan värme
den enda tröst som finns
det mörka hål inom mig

Mörket växer större och större
tar över sängen
slukar rummet

ligger och ser ut i den oändliga mörkret
väntar och hoppas
på ljuset ska komma

du är mitt ljus som tränger undan
den mörka saknaden
sluta aldrig att lysa
så jag kan följa dig till oändligheten

Nathalia hos sin pappa

2007-10-02 / 19:19:13
Nathalia åkte till sin pappa i helgen... Hämtningen gick bra förrutom att Andreas trodde att jag skulle stå nere vid porten och lämna henne... Knappast, han får komma upp och hämta henne om han vill ha henne...  Men annars gick hämtningen bra... Och när vi kom och skulle hämta Nathalia hos Andreas så gick det bra.. fast jag fick inte med hennes mössa, men hon stank rök och hennes kläder.. usch inte fräscht...