bakdag

2007-06-30 / 18:26:46
hmm... då har man bakat nästan hela dagen 4 sorters kakor.. det ska väl räcka till nathalias födelsedag. plus förrätt och "varmrätt"... vet inte om man ska baka en tårta??

Martin har varit jätte duktigt och hjälpt till att baka hela dagen och dessutom har han diskat upp efter oss med =)
Ska hämta nathalia imorgon fan vad jag har saknat henne.. längtar bara tills hon kommer hem.... ska träffa advokten och gå igenom vad vi ska skriva till tingsrätten... hmmm.... mycket som ska göras...

nej nu ska jag städa lite till i lägenheten, det tar ju aldrig slut,,, =)

kram

EX KILLEN

2007-06-25 / 16:20:22
F-n vilka svin killar kan vara.... f-n man blir så himlans trött på dem... Nathalias pappa var och hämtade henne idag.. fick inte säga adjö till henne eller krama henne... man blir ju ledsen för mindre... Sedan sa han när jag gick att jag inte fick hämta henne på söndag som bestämt utan jag ska hämta henne nästa söndag... Vi hade växelvis boende innnan, men på grund av att det alltid var bråk, han hotade mig med divers olika saker... alltid otrevlig och till sist så lämnade han inte ut henne när han skulle.. då bestämde jag mig för att sluta dansa efter hans trådar...
Jag avbröt vårt avtal om växelvis boende och sa att han får ha henne varannan helg...han har ingen bostad eller han har flyttat in hos sina föräldrar... inget jobb sjukskriven för att han har adhd, kriminell och före detta missbrukare, vad jag vet alltså....
Så skulle han ha henne över denna helgen men så gör han samma sak igen lämnar inte ut henne när han ska...

vad ska man göra?? man blir överkörd hela tiden... jag orkar inte bråka mer .... är jätte trött...
slut

Nathalia

2007-06-25 / 16:20:04
Den 11 juli 2005 så blev jag mamma till en underbar dotter =) Lilla nathalia. Idag är hon två år och jätte stor... inte alls min lilla flicka längre... det känns jobbigt att veta att hon ska växa upp och försvinna ifrån mig... Hon kommer alltid vara min lilla flicka ovasett hur gammal hon än blir =)

Martin

2007-06-19 / 08:21:08
Jag har träffat världens underbaraste kille... Martin.... Efter att har träffat de flesta dregel som finns ska man äntligen få en riktig diamant.... en pris gömd i en ful groda =) Min riktiga prins.... Dessutom är han dö sexig eller vad tycker ni??
image1

BLOGG!!

2007-06-18 / 12:38:13
Hejsan!!
Nu har man fallit för grupp trycket och skaffat sig en blogg att skriva i... Jädra svägerska =) Tittar på små filmer som handlar om bebisar i magen och hur man kan se att de rör sig.. det är så himlans häftigt...

Pratade med advokaten idag vi ska träffas nästa vecka och gå igenom ansökan till tingsrätten om att jag ska ha ensamvårdnad om nathalia... Är jätte trött på att Andreas och jag ska ligga i krig.. men jag har visat så många gånger i år att jag inte vill bråka, men det har inte gått in i hans huvud... Så nu tänker jag inte ge oavsett hur mycket han sårar mig, det blir tingsrätten som bestämer vem som ska ha vårdnad och hur umgänget ska se ut... Andreas och jag kan inte komma överens över huvudtaget...
Man kan inte stå och slå huvudet i väggen hur länge som helst men måste fatta och vissa personer alsrig kommer att förändra sig eller deras livo avsett hur många chanser dom får.

Ska ringa tandläkaren och boka en tid så de får göra iordning mina tänker och sedan ska jag ta en försäkring så att man slipper dyra räkningar =) Men tänderna måste vara i ordning...  
Denna månaden har jag än så länge fått ihop 156 timmar jobb, så man behöver bara ha 10 timmar sen har man en heltidslön.. =) skönt det skulle sitta fint med gott om pengar på fickan, betala klart min nya säng så man slipper tänka på det sedan =)

Nej det finns säkert en massa jag skulle kunna sitta och värka ut mig men nu får det räcka det blir ett tillräkligt långt inlägg ändå =)

Kram