helgen

2009-11-29 / 19:17:48
ja helgen som har varit ha varit tuff... M åkte till tyskland i fredags och jag fick både lämna och hämta honom... så det blev tidigt och väldigt sent den dagen.... =) mem han hade köpt hem en väldig god parfym.. Christina Agileras eller hur hon nu stavar sitt namn.. Så snäll min gubbe är!!

Sen igår så var det dags för julbord, körde hemifrån runt 1 på eftermiddagen... skulle inom min tjejkompis evelina och hennes familj.. Hennes lilla dvärgpincher har fått valpar, så vi skulle koll på de söta små liven.. Och vi kommer nog att köpa den ena valpen som har stående öron... Och de var jätte söta!!

Sen begav det sig hem till mamma, och lämna isabell till min lillebror som skulle passa henne... Sen hämtade vi uppp min bror och hans tjej så vi blev en riktigt full bil.. Och vi var på plats halv 7 på kvällen i Simlångsdalen..
Maten var jätte god och stället var riktigt mysigt.. Däremot fanns det en väldig kostig tavla på den ena väggen där vi satt.. med två nakna kvinnor och denna ena tog den andra på skötet... hmmm... Kanske inte det bästa att äta mat till =)=) M vill ta med den hem hahaha..... Karlar!
Efter julbordet åkte vi hem till min andra bror kalle och satt och snackade lite.. Jocke kom och lämnade isabell där och efter en liten stund så körde vi hem till nymö och vår sköna säng.. Alltid skönt att sova i sin egen säng..

Idag var jag i trolle kyrka och sjöng med kören... det var mysigt och kyrkan var jätte fin.. Sen körde jag ut till ripa träffade jocke som var där och körde cross med en kompis... Lämnade 100 kr som tack för att han hade passat isabell... Körde inom två olika antik ställen och kollade.. hittade en jätte fin elvis klocka som jag köpte till M...

Nej nu ska jag nog gå och läsa lite i min spännande deckare.. haj haj

fredag

2009-11-27 / 18:51:27
ja då var det fredag.... Fick lämna M tidigt på morgonen för han skulle till Tyskland...
Och så får man hämta honom ikväll.. sent.... men men han behöver också få komma ut lite =)

N åkte till sin pappa idag.. det är alltid så tomt och tyst när hon åker...man tänker på torsdagen det ska bli skönt att hon åker, men man saknar henne så otroligt mycket.. Känns som om man börjar få lite separations ångerst nu =)

Imorgon ska vi åka och äta julbord med min släkt.. ska bli jätte kul faktist det är inte så ofta att man träffas så varje chans man får vill man ta... Vi ska alla åka i vår nya bil som vi har köpt.. =) tur att barnen inte ska följa med för då hade det verkligen blivit trångt... haha...

På söndag ska jag sjunga för första gången i kyrkan, är riktigt nervös faktist för detta... Men det ska bli kul.. första advent så det blir en massa julsånger... älskar julsånger...

får bli en liten totis idag har inte så mycket mer att skriva om.. inte än iallafall...
ska se idol ikväll ska bli spännande att se vem som åker ut.. tror det blir marinette faktist..

fan fan fan

2009-11-26 / 10:14:55

Skrev ett långt inlägg men allt råkades raderas..

Men nu är jag tillbaka och kommer att börja blogga igen =)

ska ta bort spärren som jag har så alla igen kan läsa!!

synes.. eller läses