Operation

2010-11-25 / 12:47:40
japp

då har man pratat med läkaren och bokat tid för operation...

47 dagar kvar

den 11 januari är min operation...

kommer lägga ut bilder senare på min kropp

detta har jag längtat efter som bara den!!
jag älskar de!!

anten sladd

2010-11-24 / 11:53:43


nu jäkla ska jag fixa anten sladden där upp så jag ska se på tv här nere =)
yes!!

en förväntan

2010-11-24 / 11:52:09
ja det är mycket som händer nu... och mina tankar flyger runder.. var är vi på väg nånstans..

de är ett par kompisar som har separerat nu och bägge har barn, den minsta barnet är under 1 år.. är det vanligt tänker man då*? jag har för mig att jag har läst de nånstans att det flesta förhållande brister när barnet är under ett år. Eftersom detta är den jobbigaste perioden.. hmm undrar om de är sant... Har jag och martin 6 månader till sen är vi över krisen? det är alltid jobbigt den första året, innan barnen sover hela natten, kan gå till och med prata lite... tänker på mina kompisar och deras barn... den är typ 4 år sedan jag själv stog inför detta och jag vet hur tufft det var för mig och mitt barn... Jag hoppas verkligen att de fixar detta på et bra sätt utan att de själva och barnen kommer ikläm.. att deras självförstroende kan återhämta sig...


Imorgon kommer en läkare ifrån stockholm att ringa mig för att prata om min magoperation.. äntligen tänker jag, men samtidigt är jag lite rädd, tänk om nått händer under operationen? tänk om operationen inte funkar för mig, tänk om jag alltid kommer vara tjock...
Alltid kommer hata min kropp.. vill inte att det ska vara så.. jag vill vara stolt över mig själv, och jag hoppas att det är rätt steg jag tar för att läka mig själv..

Ska göra en kolonskopi också, har lite bekymmer... som att jag blöder när jag har bajsat.. Måste till tandläkaren för jag har förmodligen hål i mina tänder.. suck en massa saker nu...
Väntar på svar om jag kommer in på mina kurser som jag har sökt...  äntligen tar jag tag i saker *=)

skola,
fixa min vikt
kroppsbesvär!!

allt ska fixas.. yes