blir det bättre

2008-06-19 / 18:39:13
... tycker äntligen att jag ser ett ljus framför mig...
känner mig piggare nu... inte lika sjuk..
släpper det nu tro???

vill ha kommentar men tar bort?!

2008-06-18 / 20:32:59

Varför vill folk att man ska kommenterar om de ändå inte tänker visa kommentaren??
skiver man inget jätte elakt eller nedsättande så får de tåla det!

Eller har jag fel??

Kolmården

2008-06-18 / 10:26:11
Då har man ringt runder och kollat lite, och det är bestämt.
vecka 28 åker jag martin och talia till kolmården...
Jag tror att talia kommer att älska det...

Dessutom tror jag att vi kommer att ta en sväng till
Tosselilla... Det jag har läst och hört om detta så tror jag att talia kommer
tycka om det...

Alllt för min underbara dotter!!  Vad är livet utan barn!!

Lycklig

2008-06-10 / 14:38:45
ja jag är nog den lyckligaste i världen...
sett ur min synpunkt iallafall..

en underbar man och en underbar dotter..
vad kan man önska sig??

Stugan

2008-06-08 / 18:30:50

Denna helgen har varit underbar!
Åkte i fredags eftermiddag till Martins föräldrar stuga i Halmstad.
Men först så svängde vi inom Våxtorps marknad.
Det var länge sedan man var där, så det var kul att gå runder där.

Martin köpte foppa toffler och en tavla med elvis. INte mycket mer.
Sedan kom min mamma och hämtade Nathalia.
Hon skulle vara hos henne denna helgen.
Sen var det vidare till stugan.

Gud så skönt vi har haft det denna helgen, jag ville inte åka hem bara
idag. MEN det fick man ju göra...
Längtar tillbaka.
Hoppas att de inte får sålt den!!
 
Livet leker och är underbart !
Fast det hade kunnat vara bättre...

Gardiner

2008-06-04 / 08:13:50

Har köpt och sytt upp nya gardiner i mitt hem...


Här är köket!


Och dessa fjärils gardiner till vardagsrummet!!

nu var det denna tiden igen!

2008-06-02 / 15:57:32
där går jag och hoppas... hur blir det nu?!
ske det bli som vi vill eller inte... max 8 dagar kvar..

tror jag att det är iallafall... Lycklig eller ledsen??? Vi får se!!

Landön vs Tylösand

2008-06-02 / 15:55:14

Ja jag vet vilket som vinner!
Tog min dotter till stranden i landön idag..
usch säger jag bara...
Vi plaskade lite i kanten men gudarnas skymmning
det är inget badhav.. då är till och med östra stranden skit fin.

Sanden var jätte konstig och botten ännu konstigare...
Vi får åka till Åhus nån dag och spana in stranden
Nånstans ska det väl finnas en liten bit av

Tylösand!!! Bästra stranden jag känner till!!