Jul och Nyår...

2015-01-01 / 22:20:45
... julen gick i en rasande fart.. Jag åkte till Stockholm till min killen och firade där med hans familj och bekanta... Jätte mysigt var det, det var länge sedan jag hade en sån mysig jul... Visst saknaden efter barnen var stor och jag ville ha dem hos mig... Men denna julen så fick det går utan de kommer många jular där jag får ha mina barn hos mig...
Fick däremot mysa med Lennis syskon barn, så det var en lite tröst, och Elsa och Aster är så söta...
åkte tillbaka till Tingsryd igen den 26:de och den 28:de kom mina små flickor på besök Isabell och Enya, hade 3 mysiga timmar ihop =)) Enya undrade om jag hade pyjamas till dem så de kunde få sova hos mig... aaaw

Nyårsafton gick fort och det var jätte mysigt.. Vi hade en eld cermoni där vi fick skriva brev, eller sker som vi ville lämna bakom oss eller saker som vi hoppades få 2015 som vi sedan eldade upp ... Jätte fint, kommer återkomma med bilder lite senare