klänning

2010-09-30 / 15:10:01
ja jag vill ha några fina klänningar i min garderob... men var hittar man en.. fick ett par tips på facebook
och har beställt 4 stycken.. sen får man prova och se om de passar... inte lätt att köpa över
internet..

vill ha en snygg klänning, på med mina fina svart skor och ut på middag med min älskling till och med ut på dans...
vill känna att de bara är han och jag.. ett älskande par som bara ser varandra..

---

Lämnade nathalia idag hos sin pappa.. det gick fort att köra, när man bara behövde köra till hörby =)..
kommer hem på måndag när vi ska träffas på familjerätten kl 10.00
tyckte väl inte det var så lämpligt att ha med henne dit men pappan tror att det kommer gå jätte bra.. hmmm..
ursäkta att jag misstror men jag känner min dotter...

---

ikväll blir det bara att ta lugnt.. har ingen större lust att åka in på afrodans.. känner mig lite deppig...
vill att martin ska blir lite bättre på att visa sina känslor.. ibland känns det som att det hade kvittat om vi var ihop eller inte.. Säger att haqn vill umgås med mig på kvällarna men när vi är tillsammans så ja det händer inget.. han tittar på tv på nått program som jag inte är direkt intresserad av...

så jag sätter mig vid datan istället.. och ofta är han trött och vill bara vila..känns verkligen som att man har hamnat längst ner på någon oskriven lista...

köpte två nya bhar som verkligen lyfter mina bröst... men har han reagerat nej verkligen inte.. suck...

onsdag

2010-09-30 / 08:29:14
alla ungarna är nu badade och fixade...
snart ska jag lämna isabell på dagis och sen köra till hörby och lämna nathalia till sin pappa...

imorgon ska jag göra en gastroskopi... nervöst.. men jag hoppas det visar vad som är fel på min mage.. vill inte ha dessa smärtor längre...

träningnen igår gick jätte bra, kroppen är lite öm idag men det går bra =)
ikväll blir det afro-dans... sen är det att ta det lugnt  hela helgen =)

är en annan sak som irriterad mig men jag vill inte skriva om det här.. jag bara hoppas att det löser annars vet jag inte hur jag ska göra... det är bara så himlans tråkigt, jag fattar inte vad det är för fel...
vad kan jag göra åt det? tydligen ingeting... suck..

---

besviken

2010-09-29 / 15:49:54
usch vad jag blev ledsen nu... Martin och´jag skulle gått ut på lördag och ätit god mat tillsammans..
men så måste han jobba på lördag suck... vet inte när han är hemma men han kommer
inte orka gå ut på kvällen.. jag känner honom..
frågade om han ville gå ut ikväll men det ville han inte heller =( eftersom han har fått behandling så vill han vila ryggen...

hmm jaja en annan helg kanske...

på söndag förresten är det bytare dag i näsum jippi.. ska handla en massa fina kläder igen.. om man hittar några.. tyvärr pågår bytaredagen i näsum samtidigt som den i sölvesborg.. annars kunde man åkt till bägge men det går inte nu =(

kaka

2010-09-29 / 14:39:25
ungarna fick äpplekaka till fika idag.. så fort man vänder ryggen till så stjäler nathalia en bit av isabells kaka..
jag fattar inte varför hon är så svartsjuk på isabell.. blir lite jobbigt ibland kan jag lova..

Martin är snart på väg hem efter kiroprakten.. jag längtar =) jag saknar min älskling...
han blev lite ledsen när han fick veta att jag skulle iväg och träna ikväll och imorgon kväll.. vill du aldrig umgås med mig på kvällarna.. hehe

vi myser  4 kvällar ihop tillsammans nu får han ge sig lite hahah

dagen kläder

2010-09-29 / 10:31:22



skit glömde vända på bilden =) men ni ser ändå mohahhaha
---

Idag ska martin till krioprakten i ängelholm.. så han kommer hem snart.. om en timme ungefär sen åker han igen =) och kommer inte hem förren på kvällen.. lilla gubben...

--

Ikväll ska jag träna skrivstångskondition.. det blir inte lätt... förra veckan så kändes de som att mina muskler dog.. hade träningsvärk i flera dagar efteråt...
Körde Ki Box igår med susanne, det gick rätt så bra faktist... och jag har inte träningsvärk idag .. skönt...

--

Ne nu ska jag städa lite innan martin kommer´hem...

3..

2010-09-28 / 18:12:09

Snackade med martin om vi skulle beställ fiberbredband... hmmm nja nästa år kanske säger martin..
ja för kolla upp hur länge vi är bundna säger jag då... och ringer till 3 automatiska kundtjänst..
vårt abonnemang går tydligen ut den 14 oktober 2010!!!
o skit vad tiden har gått fort...

hmm så nu måste jag snacka med dem och se vad internet kommer kosta efter att bindningstiden
går ut.. eller om man ska beställa fiberline?? det var lång vänte tid innan
de kunde börja gräva ner kablen till oss tydligen...
Inte förren första snön faller hahaha...
vi får se, martin och jag får snacka igenom det hela och bestäma oss...
---

Nu måste jag kolla om martins shorts passar mig så jag kan träna ki box ikväll...
alla och jag menar ALLA mina  mukis byxor är tvättade och hänger på tork.. hmmm...
hoppas de är torra till imorgon...

kommentar

2010-09-28 / 14:49:31
om ni lämna en kommentar och vill ha ett svar.. var vänlig och lämna en mail adress eller din egen blogg...
annars blir det svårt att svara...

anticimex

2010-09-28 / 14:46:19

Japp nu har gubben varit här.. kul.. en riktigt gammal farbror.. men jätte trevlig var han..
inga anmärkningar iallafall på huset.. skönt

Skulle laga mat och frysa in idag.. började med kaloopsen men jag upptäckte att vi hade inga lagerblad.. suck får köpa det imorgon och laga det då.. så nu håller jag på med lenas goda gryta..
härligt... skönt att få lite mat infryset med...

bland har man ju inget snabbt att ta fram.. då kan det vara skönt...

...

2010-09-28 / 13:00:41

diskat, bäddat och städat
slängt i en andra maskin tvätt nu.. och förbereder för att anticimex ska komma och besiktiga huset idag.
har varit och handlat med, ska bära in maten nu snart..

skulle kolla om jag kunde byta bh till en med större kupa.. men hon hade ingen.. men hon sa att den jag har passar perfekt.. hmm kanske bara att jag är ovan vid axellös bh.. den satt jätte bra kroppen..
men tycker att brösten kryper ut hehe..
Men det är väl en vane sak...

Kommer med en bil sen på mina nya kläder =) det handlade jag också igår.. hihi 3000 kr har jag spenderat på kläder till mig sj denna månaden... men jag behöver kläder, och har svårt att hitta fina saker som passar, så när jag väl hittar är det bäst att köpa...

Tidig morgon

2010-09-28 / 07:32:31

ja det blev det verkligen idag...
isabell började skrika vid 6 tiden.. och sen kom martin in med
henne till mig.. tyvärr så höll hon på att skrika så hon väckte
Enya sen var de bara att gå upp...

Så nu sitter man uppe och undrar vad f*n man ska göra..
var pigg innan men Nathalia har fått ett frispel igen...
blir så trött på det, det hjälper inte att prata med henne i lugn röst.
försöker förklara flera gånger.. men hon bara skriker och gråter
och slutar bara när hon får som hon vill...

man måste skrika eller hota henne för att hon ska lyssna och lyda... och då
har jag förlorat känner jag...
känner att jag har gett upp.. hon kan flytta hem till sin pappa... han
kanske lyckas bättre..
vill bara gråta men vad ska man göra??

Enya

2010-09-28 / 07:24:36
Min lilla underbara dotter Enya föddes den 6 maj 2010



Enya nu =)



Hela familjen från dopet.