BVC

2010-05-25 / 11:02:19
Japp då var det dags för bvc..

Isabell vägde 9580 gram.. suck har inte gått upp så mycket, och var 75 cm lång växt 2,5 cm sedan 12 månaders kontrollen. gått upp 600 gram. Marie var sjuk så det var en annan skjusköterska som var där, men jag ska ringa Marie imorgon, för jag vill att de ska ta ett blod prov på Isabell för att se hur allergisk hon är mot mjölk. Så man kan anpassa hennes kost bättre..

Enya, jag hon hade bara gått upp typ 80 gram.. suck har en känsla av att denna ungen får man gå på extra kontroller.. men 55 cm lång var hon nu.. växer bra på längde iallafall.. Har gått över till att bara ge henne nan. Har bättre kontroll på hur mycket hon äter... Så nu skriver jag upp hur mycket och när hon äter..

Annars är allt bra med ungarna... Martin har börjat jobba igen så man är nu ensam med att klara allt, men än så länge så funkar det bra.. fast jag lider av sömnbrist.. jobbigt att springer om nätterna, men man vänjer sig..

om ca två veckor så får jag mitt schema, känns underbart =)) Att veta hur man ska jobba så man kan börja planera sommaren, vill ju hitta på nått i sommar förutom att jobba och bygga här hemma.. Fundera på att åka till tropikariet. Eftersom tropikcentrum har lagt ner i halmstad.. men man hann iallafall att få se hur det såg ut där en gång innan de la ner..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: