Första Steget

2010-05-25 / 14:03:35
Japp.
Ska träffa min husläkare för en kosultation om att få en remiss till fetma operation.
Det är om en månad tills jag ska ska träffa min läkare..
Det ultimata vore om jag kunde gå ner 5 kilo till innan dess. för kan jag det så behöver jag ingen operation..
men om jag går upp de 6 kilo som jag har gått ner nu så är jag verkligen ibehov av operationen.

men jag ska träna om kvällarna här hemma nu.. cykla en timme på träningscyklen
och jag ska gå till dagis för att lämna och hämta ungarna..
Får se om jag kan planera in nått mer... klippa gräsmattan =D då blir Martin glad!!
Kommentarer!
Postat av: misan

min mamma väger 133och är inte berättigad op hur kan du vara det?

Kommenterat - 2010-09-28 / 13:19:57
Postat av: carlie

misan: man ska ha ett bmi på 35 får att kunna få en fetma operation av aleris... men ens egen husläkare måste skicka remissen till aleris.. sen tar de ett beslut om operation.. men har man inte ett bmi på 35 så är det inte lönt att söka

Kommenterat - 2010-09-28 / 14:51:26
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: