Diezel diezel diezel

2014-07-29 / 15:08:55
Just nu känns det som att jag lever _"Diezel livet" för fullt... Åkte till skåne i söndags för att hämta en husvagn som jag skulle låna och bo i tills jag får tag pånått annat. Så klart tog ett dygns väntan (olika orsker som gjorde att det inte gick fortare" När jag äntligen fått husvagn, bytt däck. Så kunde resn hemåte börja i morse, eftersom stickkontakten till husvagnen existerade inte =/ Så får åka när det är ljust... Kommer till Stoby knappt och jämnt. Soppa torsk (har aldrig hänt innan) Men husvagen dra nog lite mer än vad jag trodde..

Plus Min månads period på mobilen är slut, mitt mobila bredband är också slut... Det ska bli spännnde hur dettan ska lösa sig.. Men jag har nånstans att bo =))
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: